Média

Kiváló Üzleti Márka lett az ÖRT

Ez már a második olyan év, amikor elismerést kapnak.

Az ÖRT (Önszabályozó Reklám Testület) hírneve olyan jó a fogyasztók és a szakemberek körében a MagyarBrands zsűrije számára biztosított kutatások szerint, hogy kiváló minősítést kapott a szakmai szervezet.

Nagy büszkeség ez számunkra, és meggyőződésem, hogy ez nemcsak az ÖRT, hanem az egész reklámszakma közös sikere. Ráadásul a két egymást követő évben elnyert elismerés (Business Superbrands 2015 és Kiváló Üzleti Márka MagyarBrands 2016) még nagyobb szó, még jobban megerősít minket abban, hogy jó úton járunk a márkaépítésünkben

– fogalmazott Megyer Örs, az ÖRT elnöke.

Már az első alkalommal is nagyon örültünk, de a MagyarBrands díjnak talán még annál is jobban. Azonkívül, hogy az ÖRT alapítása huszadik évfordulójának évében kaptuk, de ráadásul éppen akkor, amikor az európai médiatörvény (AVMS) módosításának időszakát éljük, és ilyenkor különösen fontos a szabályozási kérdések arányának (jogi – ön- és társszabályozás) kialakításáról szóló tárgyalások során az önszabályozás sikeréről szóló ilyen pozitív visszajelzés. Az önszabályozás és a kódex alapelvei ugyan nemzetköziek, de a MagyarBrands díj épp azt mutatja, hogy nemzeti „finomhangolás” is kell a sikerhez.

– tette hozzá Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára.

Ha érdekli, mit csinál az Önszabályozó Reklám Testület és hogy mi jellemzi a hazai reklámokat, ide kattintson egy korábbi interjúért.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik