Szerdától új logóval, arculattal és új néven, PPH Mediaként folytatja működését a többek között a Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary. A névváltás nem érinti a kiadó által megjelentetett médiamárkákat, azok megőrzik saját logójukat és nevüket, a tulajdonos pedig továbbra is a német Süddeutscher Verlag marad – írja a kiadó portfóliójába tartozó kreativ.hu.
A mostani lépés egy három évvel ezelőtti átalakulási folyamat kiteljesedése. 2013 nyarától összevont értékesítési csapat látja el a kiadó összes termékéhez kapcsolódó sales-feladatokat, illetve az addig az egyes szerkesztőségek alá tartozó tördelési, grafikai feladatokat végző munkatársak is egy csapatba szerveződtek. A három évvel korábbi átalakulás célja elsősorban az értékesítés erősítése volt, illetve az, hogy a kiadó az üzleti partnereit egykapus ügyfélkezeléssel tudja kiszolgálni.
Az integrált értékesítés és egykapus ügyfélkezelés további erősítése, illetve a kiadónk piacvezető szakmai portfóliójának a kommunikálása a mostani név- és logóváltás elsődleges célja. Olyan arculatot szerettünk volna a PPH Mediának, amely kellően felismerhető és megjegyezhető a hirdetőink számára, azonban jól együttműködik az általunk kiadott egyes médiamárkák logójával és arculatával is
– idézik az átalakulás kapcsán Vándor Ágnest, a PPH Media ügyvezető igazgatóját.
A PPH Media a német Süddeutscher Verlag – a Süddeutsche Zeitung kiadója – magyarországi leányvállalata, az egyik vezető szakkiadó Magyarországon. Meghatározó piaci pozícióval rendelkezik az orvosi, a média/marketing, a műszaki, az élelmiszer és gasztronómiai lapkiadás területén, továbbá meghatározó tényező a szállodaipari és idegenforgalmi lapkiadásban. A kiadóhoz tartozik a Kreatív mellett az Élelmiszer, a Turizmus Trend, a Gyártástrend, az Üzlet és Pszichológia, a Business Next, a Tobacco, a Medical Tribune és több más orvosi kiadvány, illetve az ezekhez kapcsolódó weboldalak.