A Toyota Motor Europe a The&Partnership ügynökséget bízta meg kreatív, digitális, tartalomszolgáltató, digitális tervezés és médiatervezés feladatainak ellátásával. Az ügynökség testre szabott, integrált hálózati központokat hoz létre a Toyota számára, amellyel támogatja az autómárka átalakulását egy új, jobban integrált, a digitálist előnyben részesítő irányba, valamint a mai Európára jellemző médiafogyasztói és autóvásárlási szokások alapján újrafókuszálja a márkastratégiát.
Célunk, hogy megszilárdítsuk a Toyota brandimidzsét Európában, ehhez még jobb autókat készítsünk, világos brandüzeneteket kommunikáljunk és maximalizáljuk a médiabefektetéseink hatékonyságát. Hiszünk abban az új üzleti modellben, amelyet ezeknek a céloknak az elérésére hoztunk létre. Ez az üzleti modell integráltabb és felhasználóbarátabb az eddigieknél, mozgatórugója pedig a digitális átalakulás. Ezért döntöttünk amellett, hogy a The&Partnership legyen az egyetlen, integrált ügynökségi partnerünk az összes európai marketing, digitális és médiatevékenységre
– magyarázta Karl Schlicht, a Toyota Motor Europe ügyvezető alelnöke.
Az ‘&TOYOTA’ alapja egy speciális adatanalizáló egység lesz, amely a Toyota brand fejlődése érdekében adatokat integrál, kreatív, ötletes médiatervezést végez, fokozza az értékesítést, kreatív egységességet biztosít, valamint minden piacon és csatornán megosztja az információt.
A megegyezés azt követően jött létre, hogy a The&Partnership az utóbbi években egy sor testre szabott, integrált ügynökséget hozott létre, amelyekben különböző tevékenységek specialistái dolgoznak együtt az alapoktól kezdve. Ezek a Pulse Creative, a News UK számára teljes körű szolgáltatást nyújtó ügynökség; a The Fuse, mely a The Wall Street Journal / Dow Jones számára dolgozik; a The&Partnership’s, mely egy testre szabott, több színhelyen tevékenykedő szolgáltató, egyebek mellett a kanadai TELUS telekom-vállalat és a londoni TalkTalk partnere.
Johnny Hornby, a The&Partnership alapítója szerint „ez egy újabb nagy győzelem a The&Partnership’s teljes körű szolgáltatást nyújtó, innovatív modellje számára, mely olyan ügyfeleknek segített tevékenységüket és brandjüket a jövő kihívásainak megfelelően alakítani mint a TalkTalk, a TELUS, a News UK vagy a The Wall Street Journal. A Toyota egy fantasztikus márka, amely megérdemli, hogy kommunikációja ötletes és kategóriaelső legyen. Büszkék vagyunk arra, hogy újra együtt dolgozhatunk a Toyotával.”
A The&Partnership kreatív ügynöksége, a CHI&Partners 2003 és 2010 között hét évig már dolgozott a Toyotával. Emellett a CHI&Partners (a cég társtulajdonosa) hosszú kapcsolatot ápolt a Toyota luxusmárkájával, a Lexussal. Ennek a kapcsolatnak olyan kreatív csúcspontjai voltak mint a Cannesban idén Gold Cyber Lion díjat nyert Lexus légdeszka. Mindezek mellett a CHI&Partners volt 2016-ban a Cannes Lions-on legtöbbet díjazott független brit ügynökség és a Campaign BIG Awards-on az Év Digitális Ügynöksége.
A Toyota kommunikációja terén nemrégiben Magyarországon is változás volt. Erről itt írtunk bővebben.