Pénteki tájékoztatása alapján bővült a világ legnagyobb kábelkommunikációs vállalata, a Liberty Global magyar leányvállalata, a UPC Magyarország 2016 harmadik negyedévében: növekedés tapasztalható az árbevétel és az előfizetések száma terén is.
A harmadik negyedévben a cégnél lévő digitális előfizetések száma (szakszóval Revenue Generating Unit, azaz RGU) 30 ezres növekedést produkálva már meghaladta az 1,9 milliót, míg az előző év azonos időszakához képest 6,5 százalékos árbevétel-növekedést tudott felmutatni a UPC. A pozitív eredményeket a cég a hazai hálózatbővítési projektekkel, új szolgáltatások folyamatos fejlesztésével, innovációjával érte el. Ezek a beruházások 3,9 milliárd forintot tettek ki, és 32 ezer új háztartás számára tették lehetővé a szélessávú internet elérését.
Folytatódik a UPC Magyarország dinamikus növekedése. Rendkívül eredményesnek bizonyultak hálózatbővítési és digitális szolgáltatásaink fejlesztését érintő törekvéseink. Jelentős beruházásokat tettünk, hogy hálózatunkat fejlesszük, és vezető, innovatív termékeinkkel a legmagasabb ügyfélélményt nyújtsuk minden szolgáltatástípusban. Elkötelezettek vagyunk, hogy magyarországi ügyfeleink számára a jövőben az ország még több területén tudjunk minőségi digitális szolgáltatásokat nyújtani
– mondta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója.
A szélessávú internetes előfizetőik száma 555 ezer fölé emelkedett, ami előző év azonos időszakához viszonyítva 7 százalékos növekedés. Megduplázódott azon ügyfelek száma is, akik a Horizon és Horizon GO szolgáltatásokat választották, és szintén népszerű a Műsorvisszanéző funkció is a digitális televíziós ügyfelek között.
A szolgáltató közölte azt is, hogy a UPC Mobil üzletága is tovább erősödött, az előfizetők száma mára meghaladja az 50 ezret.
(Kiemelt kép: Robert Redeleanu, a UPC Magyarország új vezérigazgatója)