Az apróhirdetési lapok nem csak mennyiségüket tekintve jelentősek, hanem árbevételben is kiemelkedő részét képezik a teljes hazai nyomtatott médiapiacnak – derült ki a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) ma nyilvánosságra hozott elemzéséből, amit a Whitereport Financial 2015-ös adatai alapján tettek közzé.
A Goldfish by Whitereport & Ipsos anyagait vizsgálva látható, hogy a lokális apróhirdetési lapok lakossági elérése megyeszékhelyek esetében is számottevő – ideális esetben heti több tíz százalékát elérik a lakosságnak, továbbá jellegüknél fogva jelentősek a lakosság felől érkező bevételeik is.
Az apróhirdetési újságok teljesítményét egyébként a legjobban azon lehet lemérni, hogy a hirdetők tényleges mekkora pénzt áldoznak a lapban való megjelenésre annak érdekében, hogy el tudják adni termékeiket, szolgáltatásaikat, ingatlanjaikat. Ha ez nem lenne eredményes, másodjára valószínűleg már nem költenének a lapokban – emelte ki az MLE.