A Google az ebben a hónapban bemutatott új telefonjának október elején elindított marketingmixébe vette fel a nyomtatott médiát. A kreatív anyagokat készítő Droga5 kreatívügynökségnek azt a megbízást adták a Google emberei, hogy a konkurens Samsung és iPhone újdonságait maga mögé sorolva, a következő nagy áttörésként mutassa be a telefont.
Bár a termék még csak a nagyobb piacokon, az Amerikai Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Indiában és Németországban kapható, a Google így sem bízta a véletlenre a médiajelenlétet – hatalmas hírveréssel és médiaköltésekkel indították útjára a kampányt. A kampány célkitűzéseként meghatározott koncepció, mely szerint a Google telefonja a következő nagy szenzáció, a médiastratégiában is tetten érhető.
Minderre egyébként a hazai lapkiadókat tömörítő Magyar Lapkiadók Egyesülete hívta fel a figyelmünket. Az MLE ezekben a napokban ugyanis épp a print média erejét próbálja érzékeltetni egy nagy médiakampány keretében.