Média

Még a Google sem tudja mellőzni a nyomtatott médiát

google metro nyomtatott sajtóhirdetés
google metro nyomtatott sajtóhirdetés
A világ legnagyobb internetes cége exkluzív hirdetéseket tett közzé nemrégiben a print médiában. Egy új terméket népszerűsítettek, ehhez pedig 4 oldalt is megvettek.

A Google az ebben a hónapban bemutatott új telefonjának október elején elindított marketingmixébe vette fel a nyomtatott médiát. A kreatív anyagokat készítő Droga5 kreatívügynökségnek azt a megbízást adták a Google emberei, hogy a konkurens Samsung és iPhone újdonságait maga mögé sorolva, a következő nagy áttörésként mutassa be a telefont.

Bár a termék még csak a nagyobb piacokon, az Amerikai Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Indiában és Németországban kapható, a Google így sem bízta a véletlenre a médiajelenlétet – hatalmas hírveréssel és médiaköltésekkel indították útjára a kampányt. A kampány célkitűzéseként meghatározott koncepció, mely szerint a Google telefonja a következő nagy szenzáció, a médiastratégiában is tetten érhető.

A digitális hirdetések és a 60 másodperces tévéreklámok mellett Nagy-Britanniában például 4 oldalas, dupla borítós hirdetéseket is elhelyeztek a Metro című napilapban, de számos más exkluzív és nagy elérésű médiumban is hirdettek az érintett országokban.

Minderre egyébként a hazai lapkiadókat tömörítő Magyar Lapkiadók Egyesülete hívta fel a figyelmünket. Az MLE ezekben a napokban ugyanis épp a print média erejét próbálja érzékeltetni egy nagy médiakampány keretében.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik