Az ügyfélszolgálatokat gyakran az ügyintézés komplikáltságával és a várakozási idő hosszúságával kötik össze, miközben kevésbé értékelik azokat a call centeres kollégákat, akiket 24 órában bármilyen kérdéssel hívni lehet. Segítőkészségük és kedves hangjuk azonban több figyelmet és elismerést érdemelne. Ezért hívták életre a kezdeményezést, amely az ügyfélszolgálatos munkatársakat, a mindennapi hősöket ünnepli – azokat, akiket bármikor hívhatunk, legyen szó hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról.
A Hangszépségversennyel egy hagyományt kívántunk elindítani, amikor 2012-ben első alkalommal meghirdettük. A kezdeményezést nem várt sikert aratott: már az első évben közel 130 jelentkezés érkezett, tavaly pedig már több mint kétszázan szerették volna elnyerni a legszebb hang díját
– áll a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, a kreativ.hu online szakmai portál és a Petőfi Rádió együttműködésében, a Multicom támogatásával ötödik alkalommal megrendezendő Call Center Hangszépségverseny közleményében.
A megmérettetésre október 23-ig várják a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését, akik úgy érzik, jó eséllyel indulnak az idei legszebb női vagy férfi hang címért akár a közönségszavazáson, akár a szakmai zsűri előtt.
Az előző évektől eltérően idén egy szervezői előzsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang a szavazófelülettel a Kreatív weboldalára kerül ki november elején. Innentől a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntőzsűri tagjai szintén a döntősök közül egy-egy szakmai különdíjra érdemes versenyzőt választanak ki. A szavazást és a döntőzsűrizést november 9-én zárják le, az egyes kategóriák győzteseit pedig november 16-án a Kreatív LolliPOP 2016 díjátadó gáláján hirdetik ki, és a szakmai elismerésen túl egy-egy két főre szóló wellness hétvégével jutalmazzák.
Az idei megmérettetésen a Petőfi Rádió műsorismertető szövegének egy részletét kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez.
A döntőzsűri tagjai
- Sipos Dávid Günther, a Petőfi Rádió műsorvezetője
- Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője
- Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke
- Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja
A legfontosabb dátumok
- Nevezési időszak vége: 2016. október 23.
- Előzsűrizés vége: 2016. október 30.
- Közönségszavazás és döntőzsűrizés vége: 2016. november 9.
- Díjátadó: 2016. november 16.