Már 44 nyomtatott lap és ehhez kapcsolódó site csatlakozott ahhoz a print médiát népszerűsítő kampányhoz, amelyet a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) és a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetsége közösen indított közel egy hónapja.
A kampány célja a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatása. Ezen üzenetek célba juttatását vállalta az említett 44 lap, amelyek hétről hétre közvetítik a kampány főbb üzeneteit és megosztják annak rövidhíreit, valamint megjelentetik a kampány szerves részét képező B2B üzeneteket.
Az MLE egyébként további csatlakozó szerkesztőségekre is számít, ezért hat további kreatív anyagot készített el az autógumis, golyóstollas és női táskás hirdetésein felül. Az újabb és sokszínűbb printhirdetésekkel egyúttal azt is demonstrálni kívánja az egyesület, hogy a sajtókampányok esetében is jól működik, és jelentős előállítási többletköltséggel nem jár, ha egy lapszámon belül több alkalommal jelenik meg az adott hirdetés valamely mutációja, vagy sorozathirdetésként jelentetik meg akár több lapszámon keresztül, ezzel is nagymértékben növelve annak hatékonyságát.
A kampány során megjelenő hirdetések egyszerűen és érthetően fogalmazzák meg, hogy a nyomtatott lapok olvasói miért jó és fontos fogyasztók. A nem csupán szakmai lapokban megjelenő reklámok pedig a szabadidejében éppen olvasó hirdetőket is elérik úgy, hogy közben a magánszemélyeket is megerősítik abban, hogy „jó közegben” vannak.
Az elkövetkező hónapokban az MLE kampányának keretében továbbra is színes és tartalmas rövidhíreivel, és a printpiacot érintő aktuális témák feldolgozásával kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy a printpiac él és virul, a printhirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, nem utolsósorban az imázs építésében is nélkülözhetetlen szerepe van.