A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata, a hazai munkáltatói márkaépítés egyik izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója egyedülálló pályázatot hirdetett, ahol a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazzák és mutatják be a szakmai közönségnek. Ezen kiváló gyakorlatok gazdagítják a hr-kommunikáció speciális
területét, amely végső soron hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez.
Az Employer Branding Award 2016 azon hr és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott
elismerni, amelyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeteken belül, mind a munkaerőpiacon. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.
Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés megkülönböztető és kiemelt jelentőségét a jelentős utánpótláshiánnyal küszködő hazai munkaerőpiacon. A kialakult helyzet megváltoztatott személyzeti politikát, a klasszikustól eltérő hr-kommunikációs megoldásokat és stratégiát követel meg. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének
– mondta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding Tagozatának vezetője.
A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2016. december 30-ig várja a Magyar PR Szövetség. A neves hr és kommunikációs szakemberekből álló, független szakmai zsűri az értékelést 2017. január végéig végzi el. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2017 tavaszán várható.
A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt. A pályázatok leadása a
titkarsag@mprsz.hu e-mail címre beküldéssel lehetséges.