A kinevezést csütörtökön jelentette be a Sláger FM, mely arról is tájékoztatást adott, hogy Hauk Zoltán, a korábbi vezérigazgató új kihívásokra koncentrálva közös megegyezéssel vált el a társaságtól.
Csikesz Erika ezt megelőzően 11 évig a TV2 Média Csoportnál dolgozott, kereskedelmi területen, ahol az elmúlt 5 évben teljes körűen felelt, előbb a klasszikus reklámszpotbevételek, majd igazgatói kinevezését követően a teljes reklámpiaci felületrendszer értékesítéséért.
Csikesz idén áprilisban többedmagával együtt hagyta ott a TV2-t, mely előzőleg a reklámértékesítést az Atmedia nevű sales house-ba szervezte ki.
Nagy örömünkre szolgál, hogy Csikesz Erika csatlakozott a Sláger FM rekordgyorsaságú sikertörténetéhez, hiszen ebben a rádiócsatornában rengeteg fejlődési potenciál van még, melyet Erika kereskedelmi és felső vezetői szaktudásával maximálisan realizálni fogunk mind hallgatóink, mind partnereink legnagyobb megelégedésére
– ezt Radu Morar, a rádiót üzemeltető Sláger FM Hálózat Zrt. tulajdonosa mondta a változás kapcsán.
A Sláger FM közölte: további nagyszabású stratégiai terveiről később ad tájékoztatást.
A Juventus Rádiót tavaly év elején vásárolta meg a romániai származású Radu Morar érdekeltsége, a Sláger TV-t és a Fishing&Hunting csatornát is működtető Tematic Media Group, mely ezt követően Sláger FM-re keresztelte át az átmárkázás óta jelentős hallgatottságnövekedésre szert tett rádiót.