A hír alapján Ambruszter Géza (Gemius Hungary Kft.) a Lost&Found (adblock), míg Rusvai Richárd (CM Sales Kft.) a Sztenderdizálás munkafolyamatait irányítja a jövőben.
Így augusztus elejétől a meghirdetett 10 munkacsoport megkezdi működését az IAB elnökség által kiválasztott vezetővel, és az általa összeállított szakmai programmal.
A pályázatokban lefektetett és elfogadott szakmai programok a teljes IAB tagság számára is hozzáférhetők, a munkacsoportokba pedig még augusztus folyamán is lehet jelentkezni a megválasztott vezetőknél – közölte a digitális reklámszakmai szervezet.
A munkacsoportok mérete limitált (maximum hét fő), ugyanis kiemelt cél, hogy cselekvőképes, aktív csapatok dolgozzanak, az iparágat érintő feladatokon, míg a tágabb érdeklődői kört a csoportvezetők különböző fórumokon – elsősorban a weben, igény esetén élő workshopok, tájékoztatók révén – vonják majd be a munkába.
A munkacsoport tagok véglegesítése után augusztus második felétől minden új vezető, programja és csoportja részletesen is bemutatkozik majd az IAB blogján.
Íme a teljes vezetőség és az összes munkacsoport:
AdEx – Novák Péter, Hasznaltauto.hu – Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
Kutatás – Nagy István, Origo
Lost and Found (adblock) – Ambruszter Géza, Gemius
Mobil – Földi Kata, CEMP
Natív – Pusztay András, CEMP
Oktatás – Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
Policy – Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
Programmatic – Vándor Attila, Hoppex
Sztenderdizálás – Rusvai Richárd, CM Sales
Viewability – Bódi Tamás, CM Sales
( A 24.hu kiadója, a Central Digitális Média Kft. tulajdonosi átfedésben van a hírben említett CM Sales Kft.-vel, mely a Central-csoport reklámértékesítési tevékenységét is ellátja.)