Média

Kiderült, hol folytatja a Metropol és a Ringier Axel Springer két kulcsfigurája

A nemrégiben megszűnt Metropol című lapot kiadó MTG Metro Gratis Kft. kereskedelmi igazgatója és a Ringier Axel Springer Magyarország hirdetési és marketingigazgatója is az Atmedia reklámértékesítő házhoz igazolt. Előbbi az ügyvezető helyettese lett.

Guttengéber Csaba, Atmedia
Guttengéber Csaba, az Atmedia második embere lett

Bejelentette az Atmedia sales house, hogy Guttengéber Csaba lesz szeptembertől a cég ügyvezető igazgatójának, Lukács Csabának a helyettese. Guttengéber Csaba felel többek között a cég operatív működéséért és az új üzleti területek felépítéséért.

Az új ügyvezető-helyettes, Guttengéber Csaba a karrierjét a több médiatípus reklámértékesítésével foglalkozó RMB Hungary Multimedia Kft.-nél kezdte, ahonnan hét év és számos pozíció után hirdetési és operatív igazgatóként távozott. Ezután a Danubius Rádióhoz csatlakozott, ahol kereskedelmi vezérigazgató-helyettesi munkakört töltött be. 2008 végén ezután az akkor még svéd tulajdonban lévő (később Simicska Lajosék által felvásárolt, épp mostanában megszűnt) Metropol napilapot kiadó MTG Metro Gratis Kft.-nél dolgozott kereskedelmi igazgatóként.

Nagy örömömre szolgál, hogy 10 év után ismét együtt dolgozhatok Lukács Csabával. Ez lehetőséget teremt arra, hogy közösen egy, a médiapiacon egyedülálló vállalatot egy másik dimenzióba emeljünk

– nyilatkozta Guttengéber Csaba.

A Ringier volt hirdetési és marketingigazgatója is az Atmediához ment

Lengyel András, a RAS Magyarország távozó hirdetési és marketingigazgatója
Lengyel András a RAS-tól érkezett

Az is kiderült, hogy szintén az Atmediánál folytatja karrierjét a Ringier Axel Springer Magyarországtól (RAS) 14 év után távozó Lengyel András, aki legutóbbi pozíciójában a RAS hirdetési és marketingigazgatója volt. A szakember egyébként a karrierjét az HBO és az akkori Z+ zenecsatorna sales menedzsereként kezdte, majd a Sport1 és az MTV Europe reklámidejének értékesítése tartozott hozzá. Ezután a McCann Ericksonnál  dolgozott.  Lengyel az Atmediánál reklámidő-értékesítésért felel majd, kihasználva a digitális és a printmédia területén megszerzett tapasztalatait.

Az Atmedia folyamatosan bővülő, jelenleg 35 különböző – országos kereskedelmi, közszolgálati és tematikus – csatornákból álló portfóliójának hatékony értékesítése és az ügyfelek elégedettségének növelése kizárólag szakmai szemlélettel, a piac folyamatos és aprólékos elemzésével valósítható meg. Ezt kívánom képviselni új munkámban

– nyilatkozta Lengyel András.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik