Hogyan készítsük eredményes Facebook hirdetéseket? Ezzel a címmel jelent meg az ismert social media szakértőtől egy új könyv, mely segítséget ad a vállalkozások számára a legnépszerűbb közösségi média felület hatékony felhasználásához, az idejét ott töltő felhasználók eléréséhez. A könyv alapgondolatát az adja, hogy a „facebookozás” ugyan megéri a cégek számára, de egyre többen látják be, hogy csak akkor van esélye a komolyabb üzleti sikernek, ha a vállalatok használják (és jól használják) a Facebook hirdetéseket. Azoknak ugyanis, akik megtanulták a Facebook hirdetéseket eredményesen használni, jobban megéri a teljes jelenlét a legnagyobb közösségi platformon.
A szerző szerint a Facebook hirdetési rendszere rendkívül összetett, komplex rendszer, hiszen jelenleg összesen tizenhatféle hirdetési megoldás, és több mint hatszázféle célzási lehetőség áll a cégek rendelkezésére. Az egyszerű demográfiai célzásokon kívül olyan különleges lehetőségek is rendelkezésre állnak mint például csak azok megszólítása, akiknek mostanában van a születésnapja, vagy ki lehet választani, hogy csak a 18-35 év közötti, iPhone-nal rendelkező, a táncokat kedvelő emberekhez akarunk szólni. De a vásárlókhoz hasonló embereket is kereshetünk a Facebook-hirdetések segítségével. Lévai következtetése az, hogy éppen ezért minden hirdetőnek meg kell tanulnia, hogyan tudja a legtöbbet kihozni ebből a rendszerből, ha valódi, üzleti eredményeket szeretne elérni.
A könyvben egyébként nem a felület kezelésen van a fő hangsúly (hiszen egymást érik a felület frissítései), hanem azok a stratégiai módszerek, képi megoldások, szövegírási trükkök és folyamatok adják a könyv legnagyobb részét, amelyektől a leginkább függ, hogy mennyire lesz sikeres egy hirdető. Emellett rengeteg link található a könyvben, amely a legfrissebb információkhoz viszi az olvasókat.
Ma már egyre nehezebb széles körnek organikusan eljuttatni egy-egy posztot, ezért hirdetésekre van szükség. Mégpedig jól megtervezett Facebook-hirdetésekre. Ezt járja körül Richárd alapossággal és folyamatszemlélettel, ugyanakkor könnyed stílusban. Könyve a Budapesti Metropolitan Egyetem digitális marketing executive MBA képzésén is fontos alapirodalom lesz
– ezekkel a szavakkal méltatta a könyvet dr. Papp-Váry Árpád, a Budapesti Metropolitan Egyetem (a volt BKF, jelenleg METU) általános rektorhelyettese, az ismert „márkadoktor”.