Nemcsak a közösségi utazást elősegítő Uber folytat kampányt mostanában (sőt most a hétvégén például ingyenes utazást is biztosítanak), de a Főtaxi is kampányba kezdett. Annak akarnak hírverést csinálni, hogy idén tavasszal megújult a taxirendelő applikációjuk.
Az új applikáció bevezetését támogató integrált kampányt print és online felületeken, valamint a Sláger FM-en rádióban is futtatják, valamint néhány napja a TV2-n is láthatók a 30 másodperc időtartamú tévészpotjaik.
A taxis társaság közleményében ugyan név szerint nem említi meg a taxisok által nem igazán kedvelt Ubert, amit a kormány a taxisok kérésére épp mostanában tilt be teljesen, de a Főtaxi közleménye úgy fogalmaz, hogy a közelmúltban megváltozott piaci környezetben a szpottal szeretnék úgy megcélozni a fiatalabbakat, hogy a meglévő utaskör bizalmát is erősítse. A szpot külföldi karakterekkel készülő változata pedig a turistákakat célozza meg, hiszen a Főtaxi a Budapest Airport hivatalos szállítópartnere is 2010 óta. A reklámfilmben emiatt Budapest nevezetességei és a város lüktetése is hangsúlyos szerepet kap.
Az új applikációjuk egyébként Android és iOS platformon elérhető el.