Rendes Zoltán a marketing és média területén szerzett két évtizednyi tapasztalattal, valamint startup fejlesztési és tanácsadói tapasztalattal is rendelkezik. Miután üzletfejlesztésért és marketingért felelős Partnerként csatlakozik a MITTE Communications vezetéséhez, Batta Barnabás stratégiai és kommunikációs vezetőhöz, illetve Misetics Mátyás kreatív és márkaépítési vezetőhöz, illetve tulajdonrészt is szerez a cégben, az integrált kommunikációs ügynökség üzletfejlesztési, vállalati coaching és kutatási szolgáltatásokkal is kiszélesíti portfólióját.
Az új társtulajdonos érkezése egyrészt az ügynökség növekedése és bővülő szolgáltatásai miatt vált szükségessé, másrészt tükrözi a MITTE új 360 fokos szolgáltatási stratégiáját, amelynek keretében az ügynökség a márkaépítési és PR területek mellett a kutatási és az üzleti tanácsadói vonalat is erősíti a továbbiakban – áll a közleményükben.
Az irányváltás jegyében a MITTE bővíti csapatát, szolgáltatásait pedig vállalati vezetőknek szóló coachinggal és tanácsadással, a kutatás-fejlesztési tevékenységének erősítésével, valamint a startupokra fejlesztett kommunikációs csomaggal szélesíti. Azt is közölték, hogy középtávon továbbá a nemzetközi piacra is szeretnének kilépni.
Ma már egyre több, a kommunikációtól eltérő üzleti területen kell magabiztosan mozogniuk az ügynökségeknek. Zoltán személyében olyan szakember érkezik a MITTE-hez, aki egyedülálló módon átlátja a médiapiacot, valamint nemzetközi üzletfejlesztési, startup-inkubációs és tanácsadói tapasztalataival tökéletesen kiegészíti a csapatunk kompetenciáit
– idézi a közleményük Batta Barnabást.
(Kiemelt kép: a MITTE kibővült vezetősége, középen Rendes Zoltánnal)