Május elsejétől az r-time veszi át az Origo-NWM csoport csatornáinak, a LifeNetworknek és az OzoneNetworknek a non-spot megjelenések értékesítését is a reklámszpot értékesítés mellett. A megállapodással az r-time az összes általa értékesített csatorna szpot és non szpot felületének értékesítését is végzi a jövőben – jelentették be hétfőn délután.
„A csatornáink reklámfelületeinek az értékesítését azok megszületése óta az r-time végzi, a kezdetektől nagy eredményességgel. Ahhoz, hogy a kábelpiacban rejlő megnövekedett potenciált a lehető legjobban ki tudjuk használni, érdemes nyitnunk abba az irányba, hogy minél szélesebb portfóliót biztosítsunk az ügyfeleinknek” – idézi a közlemény Somlai Bálintot, az Origo-NWM televíziós üzletágának igazgatóját.
A bejelentés értelmében az Origo-NWM csatornákkal kibővülő új szponzorációs lehetőségeket a non szpot értékesítési csapat kezeli Némethy Krisztina non szpot értékesítési igazgató irányításával.