Nádori Péter, a Vasárnapi Borsot kiadó Lapcom vezérigazgató-helyettese a 24.hu kérdésére azt mondta, hogy
Olvasói, üzleti szempontok mellett a terjesztési lánc többi szereplőjével folytatott egyeztetéseinken is múlik, hogy hogyan tovább
– közölte Nádori Péter.
A Vasárnapi Bors sikeres évet tud maga mögött: a boltzár bevezetése után egy ideig vasárnap reggel került a boltokba, ebben az időszakban messze előzetes, az árushelyek radikálisan lecsökkent számát figyelembe vevő várakozásaink fölött alakultak az eladások. Mióta a terjesztési feltételek további változásai miatt megújított külsővel és tartalommal, egyfajta hétvégi magazinként szombati megjelenésre állt át a lap, az eladások jelentősen tovább növekedtek, jelenleg ez a hétvégi lapszám nagyobb példányszámban fogy, mint a boltzár előtt a vasárnapi megjelenés.
– tette hozzá a Lapcom vezérigazgató-helyettese.
Mint arról tegnap részletesen is beszámoltunk, egyelőre bizonytalanság jelei látszanak a sajtópiacon azok után, hogy a kormánypártok sürgős jelleggel visszavonták népszerűtlen intézkedésüket, a vasárnapi boltzárat, amely tavaly a vasárnapi újságok megjelenését is érintette, hiszen a boltok bezárása miatt több vasárnapi lap megjelenése szombatra került át.
Egyelőre a Vasárnapi Híreket kiadó Geomédia sem döntött, hogy visszaállnak-e vasárnapra. Mint azt Dobricza Gabriella vezérigazgató a 24.hu-nak nyilatkozta: az olvasóik visszajelzése és az újra nyíló árushelyek számának ismeretében hoznak döntést, addig a lap továbbra is szombattól kapható.
A vasárnapi újságok révén érdekelt Mediaworks egyelőre nem válaszolt a kérdéseinkre, a Ringier Axel Springer (RAS) Magyarország pedig későbbre ígért tájékoztatást.