Média

Luxusdivatmárkát kommunikál az Ogilvy PR

A Cadenzza Budapest megnyitója
A Cadenzza Budapest megnyitója
Kommunikációs partnert választott a prémium divatékszer szegmens multibrand szereplője, a Cadenzza. A Swarovski Grouphoz tartozó leányvállalat hazánkban április 1-jén nyitotta meg első magyarországi üzletét Budapesten, a Fashion Streeten. A bevezetéshez kapcsolódott az első feladat.

A WPP hálózathoz tartozó, hazai irodáját március 24-én megnyitó Ogilvy Public Relations nyerte meg a Swarovski Grouphoz tartozó Cadenzza luxus-divatékszerüzlet kommunikációs tenderét. Az ügynökség feladata a márka bevezetése és népszerűsítése, valamint hatékony kommunikációs megoldásokkal az új üzlet forgalmának növelése. A multibrand divatékszerbrand koncepciójának fő célja, hogy a nők olyan divatos, luxusékszereket viseljenek, amelyekkel kifejezhetik saját egyéniségüket és teljessé tehetik megjelenésüket.

A világ számos pontján megtalálható exkluzív üzletek világhírű dizájnerek és a divatvilág feltörekvő tehetségeinek legújabb, kézzel készített ékszerkollekcióját kínálják. A Swarovski Group részeként a Cadenzza márka több mint 120 éves tapasztalatra számíthat az ékszeriparban.

A Magyarországon nemrégiben megjelent ügynökség a Cadenzza kommunikációs kampányaiban mind a nemzetközi, mind a hazai tapasztalatokat felhasználva olyan integrált megvalósításban gondolkozik, amely egyaránt alkalmazza a klasszikus sajtókapcsolatok és az influencer kampányok elemeit.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik