Média

Tovább terjed a tévés piacon az automatizált reklámértékesítés

tévé távirányító
tévé távirányító
Az AT&T 26 millió háztartásban elérhető lineáris tévéjének hirdetői is hamarosan automatizált módon, szoftverrel vásárolhatnak reklámperceket.

Érdekel a content marketing?

banner_300x250_fiu_nlc_24
Jelentkezz a márciusban induló képzésre!

A hirdetők egy webböngészőhöz hasonló, nagyon egyszerű programmal tudják megvásárolni a hirdetési helyeket, amelyben részletes adatokat is láthatnak a nézőkkel kapcsolatban.

A cég ehhez a Videology nevű hirdetéstechnológiai céggel kötött szövetséget – számol be a The Wall Street Journal. A hirdetői piacteret egyelőre hirdetők egy kiválasztott csoportja számára teszik elérhetővé, akik a DirecTV és a U verse szolgáltatások nézőit is elérhetik így.

A hirdetők a programmatic felületen saját adataikat és más felektől származó adatokat is használhatnak. A webes felületen azt is megtehetik, hogy úgy vásárolnak reklámidőt, hogy meghatározott célcsoportokat érjenek el, például megvalósíthatják, hogy a reklámokat azoknak jelenítik meg, akik a következő néhány hónapban tervezik új autó vásárlását – mondta Jason Brown, az AT&AT AdWorks illetékese.

A lépés jól illeszkedik abba a trendbe, hogy az elmúlt hónapban több iparági szereplő is elindult a tévéhirdetések automatizált módon történő értékesítése felé. Ilyen iparági szereplő az NBCUniversal is, amely épp a múlt héten jelentett be hasonlót.
Ugyanakkor az NBCuniversalhoz hasonlóan az AT&T és a Videology programmatic megoldása is csak egy bizonyos pontig automatizált.

Az NBCUniversalon kívül a Sky tévécsatorna is a programmatic felé mozdult el nemrégiben, ennek érdekében még egy technológiai céget is felvásároltak.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik