Média

Bővül a magyarországi tévés kínálat

DTX - Discovery Turbo Extra
DTX - Discovery Turbo Extra
Januártól a Discovery Networks Magyarországon is elindítja új csatornáját, a Discovery Turbo Extrát (DTX).

Az autós-motoros tartalmakat kínáló szórakoztató csatorna 2013-as lengyelországi bevezetése óta a régió több országában is sikert aratott. A DTX január 1-jétől a Telekomnál és a Vidanetnél lesz elérhető, a többi szolgáltató folyamatosan veszi fel kínálatába 2016 első negyedévében.

„Folyamatosan figyeljük a piaci trendeket és a nézői preferenciákat, hogy ki tudjuk szolgálni a közönség igényeit, a régióban pedig nagy a kereslet a turbó témájú szórakoztató tartalom iránt. Lengyelországban igen sikeressé vált a csatorna, igazolva a műfaj nagy népszerűségét a fiatal férfiak körében. Örömmel indítjuk el a DTX csatornát a régió más országaiban, így folyamatosan ’felturbózott’ tartalmat nyújthatunk nézőinknek és partnereinknek” – mondta Kasia Kieli , a Discovery Networks regionális vezetője.

A csatorna elsődleges célcsoportja a fiatal férfiak, így a műsorok fő elemei a sebesség, az adrenalin és az extremitás. A szórakoztató csatorna a Discovery és az Eurosport stílusát elegyíti, és elhozza a nézőknek a motorsport olyan nagy eseményeit, mint a Superbike és a Rally világbajnokság. A DTX nagyszerű szórakozást nyújthat a motorok és autók iránt rajongó férfiaknak.

A csatorna néhány fontosabb műsora a Metál – Autócsodák Brian Johnsonnal, amelyben az AC/DC frontembere elemzi ki és persze vezeti a történelem ikonikus autóit, a Strip ’N Rip Steve Darnell autószerelő mesterrel és a rat rod autók világával, a Mennyit ér a kocsim?, amelyben Keith Marin a Sports Car Market Magazinból és az autószakértő Josh Nasar autóárveréseken segít a tulajdonosoknak meghatározni, mennyit is ér autójuk, illetve a Bakik a Föld körül, amely a világ több pontjáról gyűjti össze a vicces videókat.

A DTX a Discovery turbó programokban szerzett tudására és tapasztalatára épül – a kizárólag autós-motoros műsorokat adó amerikai Velocity csatorna első helyen áll a 25-54 éves férfiak körében, éves nézettsége (year on year rating) pedig 29 egymást követő hónapban növekedett. Lengyelországban a DTX nézettsége 2013 őszi indítása óta 36 százalékkal, a képernyő előtt eltöltött idő pedig több mint 31 százalékkal nőtt – közölte a Discovery.

Ilyen műsorok láthatók a lengyel DTX-en:

Ajánlott videó

Olvasói sztorik