Igen, a helyes válasz valóban Yoda mester és a Vodafone. A múltkori leveses reklámhoz képest talán egy fokkal kevésbé ciki, de a kínos kampányok versenyében azért dobogó közeli helyezést érne el.
Egy házaspár egy szusibárban randizva a látványkonyhánál foglal helyet. A férj igazi kockához illőn még most is az egyik kütyüjét berheli, mire a kedvese szóvá is teszi, hogy ugye nem tervezi egész este ezt művelni? Ilyen esetekben teljesen életszerű és hihető (ugye?), hogy az asztaltársaságunk a Star Wars egyik emlékezetes alakja legyen, aki rögtön felajánlja a segítségét.
A mester már éppen bevetné az egyik elmetrükkjét, amikor a férfi leállítja, mondván, a Voda új szolgáltatásának köszönhetően az okostelefonok egymás közötti kommunikációjával megoldható a telefonszámok, valamint a hozzájuk rendelt egyéb adatok, átmásolása különösebb megerőltetés nélkül. Yoda meglepődik: ha mindez Jedi-képzés nélkül lehetséges, az Erőben való óriási mértékű tehetség és jártasság lehet szükséges ehhez.
A számítógépes látványban igen erős, ám koncepcióban annál gyengébb hirdetés szánalmas slusszpoénjaként a hölgyemény még benyögi, hogy vajon beszélgetőpartnerüknek olyan-e az íze, mint a vaszabinak, utalva ezzel a japán tormával közös, élénkzöld színre.
Bravó! Rég láttunk ehhez foghatóan bárgyú és bugyuta kampányt.