Már a nyolcvanas években sikerült egy olyan jellegzetes színt meghatároznia az egyik legnépszerűbb olasz divatcégnek, amely aztán örökre rajta ragadt. Ez volt a Benetton és az arculatát jelentősen meghatározó, nevét viselő zöld árnyalat.
Ami szintén állandó a történetében, hogy a marketingesei törekednek az örökké mosolygós fiatalokból álló vonulatot fenntartani, kéz a kézben járva a mindig polgárpukkasztó reklámokkal.
Utóbbira számtalan példát hozott már a családi vállalkozásból globális tényezővé avanzsált vállalat. Legutóbb ismét túllőttek a célon, bár az ezzel kapcsolatos videók rendszerint úgy jelennek már meg a világhálón, hogy állítólag mostanra a konszern is betiltotta a nyilvános megjelenésüket.
A hirdetéssorozat egy csók erejéig összehozta egyebek közt Észak- és Dél-Korea vezetőit, az amerikai elnököt Kína első számú emberével, illetve Venezuela “főnökével”, Hugo Chavezzel, valamint a római katolikus egyház fejét a legfőbb szunnita tanító tekintéllyel, Ahmed Al-Tayeb sejkkel.
A megbékélést hangsúlyozó üzenet ellenére nem maradt el a tiltakozás világszerte, amely megint iszonyatosan felpörgette a víruskampányt. Bár már több cikkben beszámoltunk a botrányról, most videón is látható az összes kép, amely kivágta a biztosítékot.