Az első mobiltelefon-szolgáltatók egyike volt Izraelben a jelenleg több mint két és félmillió előfizetővel rendelkező Pelephone.
Számos jópofa hirdetésük mellett persze náluk is felbukkannak olyanok, amelyek legfeljebb arról szólnak, hogy lógjon az előfizető minél többet a telefonon vagy lökjön minél több SMS-t, mert mindez milyen jó, ha az ember a haverokkal akarja tartani a kapcsolatot.
Most az általános verziókat kihagyva az egyik legújabb, aranyos szpotjukat hozzuk le (sajnos még csak egy linket tudunk hozzáadni, ahol elérhető, lévén igen friss az áru), melyben egy fodrász nyer ihletet az autóversenyzésből munkájához, ezáltal meggyorsítva a divatos hajkorona elkészítését és tálalását.
Persze valahol megtaláljuk az összefüggést: valószínű, hogy az adatszolgáltatás minőségére, netalántán a mobilnet gyorsítására utalnak, de ha esetleg ez nem sikerülne, akkor sincs gond, hiszen inkább azon van a hangsúly, hogy láthatunk egy vidám, színes kis videót így szombat délelőtt…