A Stihl elektromos fűrészben a legismertebb, olyannyira, hogy sokan a márka nevét azonosítják a szerszám köznevével (mint ahogy a Black & Deckerét a fúróéval), de motoros kaszákban, fűnyírókban és sövényvágókban szintén nagyon otthon van.
Termékei évtizedek óta Magyarországon is a legstabilabbak között találhatóak kertgondozás és -ápolás terén, ahogyan minden magát komolyan vevő barkácsoló polcain megtalálható legalább egy “műszere”.
Legújabb hirdetése eleinte érthetetlen, mivel olyannak tűnik, mintha az élő környezet összemosódna a videojátékok, az internet világával. Aztán idővel teljesen virtuálisan jelenik meg minden és mindenki.
Ez ellen, a természet és a közös élmények mellett a valódi értékekre koncentrálva készített egy ausztrál ügynökség Hamish Rothwell (Briliáns biliárdozók) rendező segítségével egy csodálatos kisfilmet, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy a képzelet sohasem lehet annyira vonzó, mint maga a valóság.