A német autógyártó ismét találékony reklámmal rukkolt elő a testünk kényelmére, illetőleg az épségének megőrzésére irányuló vágyakat megcélozva.
A sűrű marketingdömpingben úgy tűnhet, az e kettős igény kielégítését illusztráló fogások lerágott csontnak számítanak, de mindig sikerül egy újabb nyulat előhúzni a cilinderből. Az alapötletet tekintve most sem érheti panasz a szpotot.
Ezúttal a mindennapok luxusát egy retró stílusú külsővel – úgymint egyenruha, smink, frizura és szemüveg – felruházott utaskísérő hölgy jeleníti meg, aki szinte még a hátsónkat is kitörli, ha arra van szükségünk.
A videó azt sugallja, hogy ezzel egyenértékű dédelgetésben lehet részünk, ha megvásároljuk a gépjárművet. Egyvalamivel kell vigyáznunk, de azzal nagyon.
Ha túlontúl beleéljük magunkat a képzeletbeli barátunkkal, illetve ebben az esetben a barátnőnkkel való kapcsolatba, könnyen és hamar a zárt osztályon találhatjuk magunkat egy kényszergyógykezelés pácienseként…