Light

Jared Leto, Orlando Bloom, Ryan Reynolds

Mi a közös a három hollywoodi sztárban? Fiatalok, ismertek, tehetségesek. Olyan arcok, amelyeket még a férfiak is elismernek.

Annyiszor kedveztünk már az erősebbik nemnek reklámvonalon – gyors autókkal, szép nőkkel, látványos akciójelenetekkel –, hogy épp ideje, hogy valami kellemeset a hölgyeknek is felszolgáljunk.

Bár a hirdetések most is férfiaknak készültek, de tipikusan olyan sztárokkal, akik női szívek millióit dobogtatják meg.

A német Hugo Boss férfi luxusruházati márka 1924-es alapítását követően közel hatvan esztendőt várt első parfümjeinek piacra dobásával, hogy aztán zsinórban hozza ki menedzseralkatú közönségnek a ruháira oly jellemző hűvös eleganciával párosuló illatait.

Ezekhez a parfümökhöz aztán az elmúlt években fiatal, de már befutott sztárokat választottak reklámarcnak, ezzel is a sikert és a magabiztosságot rendelve a márkanév arculatához.

Kellemes nézelődést!

Ajánlott videó

Olvasói sztorik