Light

Semmit sem veszített az aktualitásából

Leleményes hirdetés a kerékpárosok védelmében.

Bár a következő, társadalmi célú reklám már többéves, duplán igaz az, amit róla a címben állítunk, hiszen mind a közvetített üzenet, mind a szemléltetési mód időtálló. A figyelmünk felhívására apelláló képsor azt mutatja mag, hogy hiába koncentrálunk egy feladatra, az elővigyázatosság önmagában édeskevés lehet. Pedig ha nem bambulunk, nem nehéz válaszolni a teszt kezdő kérdésére.

Felállnak a mini kosárcsapatok, majd két labdával játszani kezdenek. A megoldandó lecke nem más, mint összeszámolni, a fehér ruhások hányszor passzolnak egymásnak.

Jó eséllyel büszkék leszünk az ügyességünkre, aztán a következő felvetésnél bután és csalódottan nézünk. Ugye, milyen könnyű elmulasztani valamit, amit nem is kerestünk?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik