A videomegosztók megjelenése és népszerűvé válása előtt érthetetlennek tűnt, hogy cégek miért fektetnek komoly pénzeket olyan reklámokba, amelyeket csuklóból tiltólistára helyeznek a tv-csatornák.
Az is érthetetlen, hogy hol kezdett el ködösödni a marketingesek feje, és miért mentek bele olyan dolgokba is, melyekből biztosan nem lehet jól kiszállni, hiszen a befektetett pénz ilyenkor simán kidobottnak számított.
Ugyanakkor ma már tudatosan használják marketingfogásként a “célon túli lövést”, és sokszor el is várják, hogy le legyenek tiltva, mivel ez olyan mértékű pluszhírt generál az adott terméknek, amelyre a célközönsége fokozottan odafigyel.
Nem beszélve arról, hogy a videomegosztókon is fokozottabb figyelmet kap egy hirdetés, ha már olvashattak a netlakók a letiltásáról.
Na, itt a nagy fejtegetés végén következzék tehát egy indexre tett norvég videó, mely valószínűsíthetően a megosztók világa előtt készülhetett, utána pedig az Angliában frissen letiltott Levi’s-reklám, zavargásokkal megspékelve.