Light

A titkos Nike recept

Nem ismerős a sztori?

A világ első számú sportcipő gyártója gyakorlatilag egy másodpercre sem engedi, hogy marketingesei és a holdudvarához tartozó reklámcégek szakemberei a babérjaikon üldögéljenek.

Nincs olyan hónap – de akár nyugodtan megkockáztathatjuk – nem telik el úgy két hét sem, hogy ne dobjanak fel a netre egy friss, még nyomdaszagú reklámot. Mintha örök háborúban állnának a fogyasztók kegyeiért. Persze nem véletlenül fokozták a tempót, hiszen az Adidas pár éve már bevásárolta magát az amerikai kontinensen az örök harmadik Reebok megvételével és egyre jobb számokat mutatnak eladási eredményeik.

Legújabb szösszenetük egyszerűre és nem túl ötletesre sikeredett, ugyanakkor van benne egy érdekes visszacsatolás is a „sufnituning” reklámok koronázatlan királyához, Tom Dickson úrhoz és munkásságához.

Mr. Dickson az az úriember aki turmixgépeivel az égvilágon mindent bedaráltat (edzőcipőtől elkezdve az iPhone-ig bezárólag) és ezzel brutális nézettséget ér el termékeihez kapcsolódóan.

A Nike ezen reklámja valószínű soha nem fogja megközelíteni bármely Blendtec termékhez tartozó videó népszerűségét, ugyanakkor jó pár netlakónak fog déjà vu élményt okozni a turmixolgatás, melynek végkifejlete természetesen egy új termék lesz az amerikai cégtől.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik