Light

Johnnie vagy Jack?

Whisky ellen whiskey.

Más írásmód, másfajta alapanyagok, különféle gyártási eljárás, eltérő illat-, szín- és ízvilág.

Ez természetes is, hiszen nem egyezik a két származási hely sem, amely nevesítve az Egyesült Királyság északi, illetve az Amerikai Egyesült Államok déli területén található.

Mindennek megfelelően egymástól szöges ellentétekben különböző hangvételű reklámokat kapunk a Johnnie Walkertől és a Jack Daniel’s-től, amik egyébként nem csupán a hosszuk miatt inkább tekinthetőek rövidfilmeknek.

A nézőre bízzuk a döntést, kivel-mivel szimpatizál: a giccsbe hajló, könnyes pátosszal nagymonologizáló, drámain szélfútta és magányos, ifjú hippivel, vagy a komótos tempójú bendzsózenére laza, ámde tisztes mestermunkát végző, mocsárszagot árasztó, középkorú hobó szakikkal.

A használt hangnemek alapján – a konkrét termékek minősítése nélkül is – valószínűleg kiderül, nekünk Tennessee, vagy Skócia mozgóképének stílusa jön-e be jobban.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.