Light

Ballantine’s-tetoválás

Okostelefon és fájdalom.

A nagy márkáknál tapasztalható egyfajta süllyedés, ahogyan lemennek kutyába, hogy mindenáron felhívják a figyelmet az általuk gyártott termékekre.

A Ballantine’s, amely a világ egyik legjobb és legnépszerűbb whiskyjét készíti, kissé túllőtt a célon és a “trendi”, fárasztóan élére vasalt fiatalemberek trendi piájából már a hardcore srácok itala is szeretne lenni – legalábbis a Ballantine’s “Human API” kampány erejéig. Kár, hogy célközönségüket összetévesztették a Red Bull-fogyasztókkal.

Fogtak ugyanis egy srácot, aki vállalta, hogy tetoválják és egy QR kódot is felvarrjanak rá. A QR kódok segítségével az okostelefonok weboldalakat nyithatnak, vagy akár alkalmazásokat indíthatnak el.

A művelet négy órát vett igénybe, az érdeklődők a net segítségével élőben nézhették végig és menet közben a Facebookra tolhatták fel kommentjeiket.

Amikor a rajzolat elkészült, a tetoválóművész előpattintotta telefonját és lefényképezte a QR kódot, mely a készüléken már életre keltette az előre legyártott animációt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik