Light

Az X-Men sztárja nagyon eladta magát

Cseppet kínos szereplés.

Kezdetben csak a Japánban tűnt fel Hugh Jackman, mint a Lipton reklámarca, aztán szép lassan beterítették vele az egész világot. Kellett neki táncikálnia a 2009-es Oscar-gálán – ugyanis ez hatotta és győzte meg a cég reklámszakembereit arról, hogy alkalmazzák.

Az első táncos hirdetést azóta több is követte, és az X-Men Farkasa – a karakter eredeti nevének, a Wolverine-nek a jelentése Rozsomák, csak persze itthon nem találták szalonképesnek a fordítók és a forgalmazó, azt amit egyébként az egész világ igen – maximálisan hozza a hároméves szerződésben meghatározottakat.

Olyannyira, hogy Oroszországban a Lipton útszéli plakátjain is elég aktívan bólogat a srác, kezében a hűsítő teát lóbálva.

Ez már azért elég ciki Jack, nem?

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik