A Vodafone legújabb szpotjával tisztelegni kíván azon önálló vállalkozók előtt, akik nap mint nap valóban akrobatikus mutatványokat követnek el azért, hogy működtessék az üzletüket.
Ennek megfelelően a reklám szereplői különböző szakmák képviselőinek beöltözve telefonálnak, majd hirtelen ötlettől vezérelve elkezdik nyomni az egyre nagyobb slágerré váló parkourt és freerunt, illetve a végén breakelnek is egy kicsit, hiszen nyilván az is menő. Mindezt extrém kameraszögekből felvéve élvezhetjük.
Akkor kekeckedjünk egy csöppet, mert az jó!
Talán nem túlzás azt állítani, hogy a cég jó 10-15 évet csúszott a koncepcióval. Persze értékelendő, hogy a mamutvállalatok mellett támogatják a kisebb gazdasági társaságokat is, de manapság már nem a lazaság fokmérője, ha valaki mobilt használ.
Emellett kíváncsiak lennénk, hogy a szabad utcai sportot művelők, de legyünk kevésbé szigorúak: kedvelők, valamint a – nem ritkán kényszerből – kisvállalkozók halmazainak közös metszetében található célközönség létszáma vajon mekkora? Csak annyira ment félre a szándék, mint körülbelül a KFC esetében.