Kezdjük az elejéről, reméljük nem lesz hosszú. Szóval adva van Camille Saint-Saëns (ejtsd kamijj szen szan – mintha egy japán szamuráj lenne…) csodálatos műve, az Állatok farsangja. Ezen belül is A hattyú tétele.
Aztán adva van egy fantasztikus Los Angeles-i utcai táncos Lil’ Buck formájában, aki minden porcikáját hullámmozgásra tudja fogni.
Ehhez még hozzájön egy kiváló csellista, Yo-Yo Ma (nem mellesleg a zeneművészet doktorává nevezte ki a Princeton Egyetem, egyébként meg az ENSZ béke nagykövete), aki a talpalávalót szolgáltatja a műélvezethez.
Végezetül pedig mutassuk be azt, aki mindezt összehozta nekünk a mai napra. Spike Jonze-ról van szó, aki kliprendezőként indult, hogy aztán meg se álljon az Oscar-jelölésig. Szóval Spike az, aki megtalálta azt a kiskaput, ahol a komolyzene találkozhatott egy rövid időre a breaktánccal.