Időnként a világcégek marketingesei is képesek túllőni a célon és megrendelni, illetve beleegyezni olyan spotokba, amelyeket később inkább visszavonnak, vagy nem is engedélyeznek tartalma miatt.
Lehetnek túlzottan erotikusak (18+-os karikával elég nehéz lenne reklámozni), erőszakosak, megdöbbentőek. Tiltás esetén nem mutatják be széles közönség előtt, hanem az interneten élnek tovább esetleg egy meg nem valósult kampány részeként. A letiltott hirdetésekből a német Berlin Press több kötetet is kiadott már korábban, illetve egy oldalra gyűjtötték össze az indexre helyezett reklámokat (Best Rejected Advertising ).
A közelmúlt lapátra helyezett hirdetéseiből néhány, jobb sorsra érdemes darab a mai menü.
Sörrel minden finom.
Letiltva a Super Bowl, az amerikai foci döntőjének napján.
Szűk tér, kevés hely.
Reklám a legnagyobb óvszergyártótól.