Tavaly tavasszal Timothée Chalamet és Martin Scorsese New Yorkban forgatott reklámfilmet a Bleu de Chanel parfümnek.
Scorsese korábban is készített már egy reklámot a Chanelnek a 2022-ben egy síbaleset következtében elhunyt kétszeres César-díjas francia színésszel, Gaspard Ulliellel, aki 12 éven át volt a Bleu de Chanel arca az illatcsalád 2010-es megjelenése óta. A stafétát most az Oscar-jelölt Chalamet vette át.
Chalamet és Scorsese tavaly a GQ kamerái előtt beszélgettek a rövid filmről, a színész meg is jegyezte, hogy közös alkotásuk nem hasonlít semmilyen másik reklámra, hozzátéve, hogy nem akarta, hogy a közönség úgy érezze, egy termékről van itt szó. Scorsese intenzív folyamatnak nevezte a reklámfilm készítését. A három és fél órás Megfojtott virágok rendezőjének nem volt könnyű dolga a másfél perces játékidővel:
„Nem számít, mióta készítesz filmeket, hatvan másodperc alatt elmesélni egy történetet igazi kihívás” – mondta a legendás rendező. „Valószínűleg ez a legnehezebb dolog.”
A reklámfilm még tavaly tavasszal készült, azóta többször is el kellett halasztani a bemutatását. Chalamet épp Bob Dylan életrajzi filmjén dolgozik készíti James Mangolddal.