A koronavírus-járvány következtében jelentősen megnőtt a streamingszolgáltatók nézettsége, így a Disney Plusé is. A Disney vezérigazgatója, Bob Chapek szerint viszont ez, meglepő módon, nem a gyermekes háztartásoknak köszönhető nagyrészt, írja a Reuters.
Január 2-án a streamingszolgáltató 94,9 millió regisztrált ügyféllel rendelkezett világszerte. Az előfizetők fele gyerek nélküli háztartásokban él, mondta Chapek, aki szerint ez a vártnál nagyobb arány. A vezérigazgató elmondta, nem várt meglepetés, hogy a Disney Plus ilyen népszerű lehet utóbbiak körében.
Valójában a globális piacunk több mint 50% -ának nincs gyereke, így most valóban lehetőség van arra, hogy sokkal szélesebb körben gondolkodjunk a tartalmunk jellegéről.
A streamingcsatorna közönségét elsősorban a Star Wars-univerzumból kinőtt The Mandalorian sikere és a Pixar Lelki ismeretek című új animációja növelte decemberben, de a január közepén debütált WandaVision című Marvel-produkció is sok nézőt érdekelt a Nielsen piackutató felmérése szerint.
A Disney Plus január eleji 94,9 milliós előfizetése azt mutatja, hogy egyetlen hónap alatt több mint 8 millióval nőtt a megrendelők száma. Eredeti terve szerint a Disney négy év alatt akart elérni 90 millió előfizetőt a 2019 végén létrejött streamingszolgáltatón.