A hétvégén került fel a világhálóra a Taylor Swift új slágeréhez, a Delicate című számhoz forgatott hivatalos videoklip, amely azonban sokaknál kiverte a biztosítékot, miután meglehetősen hasonlít a Kenzo parfümmárka 2016-os Kenzo World című reklámjára.
A Oscar-díjas Spike Jonze rendezésében és Margaret Qualley (A hátrahagyottak, Rendes fickók) főszereplésével készült reklámfilm egy lányról szól, aki aki miután kijön az őt untató előadásról, váratlanul bekattan és végigtáncolja azt a pompás belső térrel rendelkező épületet, ahol tartózkodik.
A gondok ott kezdődnek, hogy akárcsak a fenti Kenzo-reklám, úgy a Delicate klipje is egy exkluzív környezetben elveszetten viselkedő lányról, jelen esetben az énekesnőről szól, aki bekattan és elkezd össze-vissza rohangálva furán és vadul táncolni.
A videóban feltehetően önmagát alakító Swift kezdetben láthatóan nem érzi jól magát sem a riporterek, sem a testőrei körében, így aztán némi magányoskodás és egy tükörnek előadott grimaszparádé után nekilendül és előbb az épületben, majd aztán egy metróaluljárón, végül pedig az utcán is táncra perdül.