Kultúra

Népítélet: sonka, tojás, RTL Klub

Bár a Shrek bejött a TV2-nek, alapvetően húsvétkor sem volt veszélyben az RTL Klub hegemóniája.

Eltelt a húsvét, a disznók felitatják könnyeiket, a nők pedig kiáztatják lassan a nyolcféle kínai parfümöt a hajukból. A tévéműsoroknak is különleges időszak ez, elvégre egy húsvét vasárnap esti vagy hétfői műsorsávban diadalmaskodni már valami. A TV2 jól tette, hogy a Shrek mellett döntött, az ogre 3. lett a 18-49-es listán 489 ezer nézővel, a teljes nézői társaság körében pedig 913 ezer skalpot tudott szedni – de igazából nem bírta a tempót az RTL Klub műsorfolyamával, amely 1-200 ezer fővel mindig jobb volt a riválisánál.

A szombatot meg sem említem – gerincen végigcsorduló hidegverejték érzés lehet látni, hogy a Csillag születik és a mi műsorunk nézettsége között kétmilliós szakadék (kiszáradt óceán) tátong, a két órával ez előtt egymillió feletti nézőszámunk majdnem tizedére esik vissza, és a köztévé mellett a film+ is jobb nálunk.

Apropó film+, ritka az ilyen, de A szállító 2.-vel (miért pont ezzel?) a csatorna becsúszott a 28. helyre a 18-49-es korosztály harminc legnézettebb műsorának heti listáján, ami nem minden héten esik meg, sőt.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik