A hírt a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kommunikációs igazgatója, Szabó László jelentette be a Brand Festivalon. A változás a rádiót, televíziókat, hírügynökséget, online és nyomtatott sajtót is magába foglaló egységes közmédia teljes egészét érinti, az igazgató pedig egyúttal arra is felhívta a figyelmet, hogy az állami médiumok tartalmukat tekintve is megújulnak, például jövő évtől öt éven át ismét a Magyar Televízió közvetíti a Forma-1-es futamokat.
A tízéves múltra visszatekintő Brand Festivalon idén mintegy 300 előadó számol be a vállalati stratégia és a vállalati kommunikáció kihívásairól. A kétnapos esemény célja, hogy a szakma legjelesebb képviselőinek segítségével mutassa be a marketingstratégia új irányait, lehetőségeit. A fesztivál immáron nemcsak a márkázással, hanem a vállalati stratégia egyéb irányaival is foglalkozik.