Dél-Korea legnagyobb tejtermékmárkája kénytelen volt bocsánatot kérni egy, a nőket tehénként ábrázoló új reklámja miatt. A BBC News beszámolója szerint a vállalat videója arról szól, hogy egy férfi titokban filmez egy csapat nőt a mezőn, akik később hirtelen tehénné változnak.
A reklámfilm több okból is komoly felháborodást keltett, majd a cég el is távolította azt a YouTube-ról, de azóta az internet népe újra feltöltötte. A reklámvideó kritikusai nemcsak a nők tehénként való ábrázolását kifogásolják, de azt is, hogy a rajta szereplő férfi azt a gyakorlatot jeleníti meg, amikor valaki titokban készít felvételt más emberekről.
Őszintén elnézést kérünk mindenkitől, aki kényelmetlenül érezte magát a múlt hónap 29-én megjelent tejreklám miatt
– közölte a reklámért felelős vállalat online bocsánatkérésében. Ebben jelezték azt is, komolyan veszik az ügyet, és belső vizsgálatot indítanak annak érdekében, hogy hasonló eset a jövőben ne fordulhasson elő.
A videóklip azzal kezdődik, hogy egy kamerás férfi egy erdő szélén sétál, majd a fák mögé rejtőzve jógázó nők egy csoportját filmezi. Amikor a férfi lába alatt véletlenül megreccsen egy gally, a nők ettől megriadnak, majd a következő snittben már tehenekként látja őket viszont a videó közönsége.
Nem ez az első alkalom, hogy a tejes cég hasonló okokból kerül a címlapokra. 2003-ban például egy olyan anyaggal keltettek feltűnést a nyilvánosságban, amelyben meztelen modellek joghurtot locsoltak egymásra.