Nagyvilág

Mellméretük alapján ad árengedményt nőknek egy kínai étterem

Egészen pontosan a melltartó kosárméretét nézik, de botrányt okozó hirdetésükben inkább a mellekre koncentráltak.

A helyi hatóságok nyomására kénytelen volt eltüntetni szokatlan árengedményről szóló hirdetését egy étterem a kínai Hangzhou városában. Az étterem ugyanis a női vendégek mellmérete alapján adott kedvezményeket – írta a BBC.

A Trendy Shrimp nevű étterem az annak otthont adó bevásárlóközpontban helyezte el hirdetését, amin falatnyi fehérneműt viselő, rajzolt nők láthatóak. A mellméret alapján sorrendbe helyezve. Felettük a cég szlogenje: az egész város melleket keres. Valamint egy magyarázat, hogy a vendégek annál nagyobb a kedvezmény, minél nagyobb a vendég kosármérete.

A hirdetés augusztus elsején került ki, de már másnap el is kellett távolítaniuk, miután dühös panaszok érkeztek a helyi hatóságokhoz a „vulgáris” reklám miatt. Az akció azonban nem ért véget.

Az étterem vezetője a helyi sajtónak elmondta, hogy az akció meghirdetés után a vendégek száma 20 százalékkal nőtt, és az új vendégek szinte mindegyike nő volt. Lan Shenggang hozzátette: a nők „egy része kifejezetten büszkén” kérte a kedvezményt. És arra is lehetőségük van, hogy ne egy férfi pincér, hanem egy nő vizsgálja meg, mekkora engedményre jogosultak, nehogy esetleg kínosan érezzék magukat.

A vezető elmondta azt is, hogy az akció meghirdetése előtt számításba vették annak lehetőségét, hogy esetleg a kampány felháborodást válthat ki, de úgy érezték, a cégnek még azzal együtt is jót fog tenni.

(Kiemelt kép: Qianjiang Evening Post)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik