Közeleg az Egyesült Államok egyik legtragikusabb napjának 15. évfordulója. A szeptember 11-i megemlékezések már most megkezdődtek – még ha nem is pont olyan formában, ahogy azt elsőre gondolnánk.
A legbizarrabbal kezdjük: egy matracreklámmal.
A houstoni székhelyű Miracle Mattress San Antoniói részlegének hivatalos Facebook-oldalán jelent meg egy reklám, amelyben az eladónő száját a következő mondat hagyja el:
Hogy is lehetne jobban megemlékezni 9/11-ről, mint egy Ikertorony-akcióval?!”
És utána felsorolja, hogy szeptember 11-én minden matrac akciós lesz (egy áráért kettőt vihetnek haza a kedves vásárlók). De ez még nem is a legmeghökkentőbb és legbénább része, az csak a végén jön.
A Csupasz Pisztolyba illő hátralökés és toronydöntés után a nő megáll és közepesen komoly arccal azt mondja:
Soha nem feledjük”.
A panaszáradat nyomán a cég leszedte a Facebook-ról a döbbenetes(en rossz) reklámot, helyette egy bocsánatkérő levél jelent meg.
Kólatorony
Hasonlóképpen végződött egy floridai 9/11 akció is: egy Walmart áruházban képesek voltak így berendezni a Coca-Cola-termékeket:
Florida c'mon man pic.twitter.com/HU4y2rxgFG
— Shawn (@online_shawn) September 6, 2016
Mint később kiderült, az üdítős cégtől származott a csodás ötlet, a Panama City Beach-i szupermarket vezetősége pedig jóváhagyta azt. Aztán a kólatornyokat leszedték, elnézést kértek, és jelezték, hogy csak a helyi tűzoltók előtt szerettek volna tisztelegni.