A cseljabinszki székhelyű cég azzal hozta ki a sodrából az önérzetes fogyasztókat, hogy a reklámplakátján a bolhák, hangyák, poloskák és csótányok közé sorolta a feleségek anyukáit is, ezért panaszt tett az orosz Szövetségi Monopóliumellenes Szolgálatnál. Az illetékesek tájékoztatása szerint a szóban forgó kifogás kapcsán internetes felmérést végeztek a hivatal hivatalos honlapján, mely során a válaszadók többsége a panasztevő igazára adta szavazatát.
A szolgálatnál azt is elárulták, hogy már számos hasonló fogyasztói panasz esetében jártak el hasonlóképpen, és tapasztalataik szerint a közvélemény eddig mindig a törvénnyel összhangban foglalt állást. A vonatkozó orosz jogszabályok tiltják a reklámok esetében a megalázást, a sértő hasonlatokat és kifejezéseket. Márpedig az anyósok besorolása a háztartásokban előforduló kártékony rovarok közé szintén ebbe a kategóriába tartozik. Épp ezért a hivatal írásban szólította fel a céget az ilyen és ehhez hasonló tartalmú reklámjainak eltávolítására. Ellenkező esetben az ügyet peres útra terelik.
Az orosz Szövetségi Monopóliumellenes Szolgálat emlékeztetett rá, hogy nemrégiben 100 ezer rubel összegű bírságot kellett kifizetnie egy szintén cseljabinszki fogászati klinikának, amely szolgáltatásait egy olyan plakáttal népszerűsítenie kellett, amelyen egy fehér bőrű apuka volt látható egy szülészeten, karjában egy néger babával. A reklámszöveg így hangzott: „Még a legkínosabb helyzetekben is legyen szép a mosolyod!”