Nagyvilág

Bejárta a világot Schmitt címfosztása

Még az indiai és a perui lapok is megírták, hogy már nem doktor a magyar államfő.

Korábban a témában:

Többek között a brit, az amerikai és a francia vezető lapok egyaránt beszámoltak arról, hogy a SOTE doktori szenátusa megfosztotta Schmitt Pált a doktori címétől, a történteket azonban nem kommentálták.

A tengerentúlon a FOXNews, az ABC News, a The Washington Post, valamint a Boston Globe is tudósított a címfosztásról, a brit médiában elsőként a BCC, míg a francia lapok közül a Le Monde számolt be az ügyről. Az osztrák médiában többek között az ORF, a Kleine Zeitung, a német lapok közül pedig a FOCUS Online tett említést a magyar köztársasági elnök címfosztásáról.

Mindemellett a perui El Comercio újság, a portugál Diário de Notícias, a szerb Politika című újság, sőt az indiai Zee News internetes lap is közölte a hírt.

Dél-Koreába azonba úgy tűnik, egyelőre még jutott el az a hír, hogy a napokig náluk vendégeskedő magyar államfőt megfosztották a kisdoktori címétől, a koreai lapok ugyanis csupán a két ország közötti gazdasági kapcsolatoknak a jövőbeni elmélyüléséről számoltak be.

Ajánlott videó mutasd mind

Orbán Viktor: Hétfőtől új világ kezdődik

A kormány lezártnak tekinti a „beszoktatást” a maszkviseléssel kapcsolatban, hétfőtől büntetni kell. A miniszterelnök szerint januárban a krónikus betegeknek és a legveszélyeztetettebb időseknek beadhatják a koronavírus-vakcinát.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.