Külföld

A Malév eljuttatja utasait a célállomásokra

admin
admin

2011. 05. 25. 11:55

Járattörlés esetén a Malév gondoskodik az utasok célállomásra juttatásáról - mondta Róna Márta, a magyar légitársaság kommunikációs igazgatója szerdán annak kapcsán, hogy a légitársaság az izlandi tűzhányó hamufelhője miatt három reggeli járatát törölte.

A Malév szerda reggel a göteborgi, a koppenhágai és a hamburgi menetrendszerinti járatait törölte az izlandi Grimsvötn tűzhányó hamufelhője miatt; a göteborgi járat azért nem indulhatott el, mert az ottani repülőtér nem fogad, míg a koppenhágai és a hamburgi járatok esetében a kapitány ítélte meg úgy, hogy nem biztonságos a repülés.

Róna Márta hangsúlyozta: a Malév arra törekszik, hogy a járattörlések miatt az utasok a megvásárolt jegyek árát ne veszítsék el, és az utazás megszervezése ne jelentsen nekik plusz költségeket sem.

A társaság kommunikációs igazgatója hozzátette: ha valamilyen más járatra, más útvonalon keresztül sikerül eljuttatni az utasokat a célállomásra, akkor az átbookolás és minden egyéb díjmentes, ha pedig a járattörlés miatt el kell tölteni az érintett városban egy éjszakát, akkor annak költségeit is fedezi a Malév.

Emlékeztetett: a Malév a szerződésben azt vállalja, hogy az utasait eljuttatja a célállomásra, és vállalja annak felelősségét, ha ez nem történik meg. Kiemelte: egyénileg nézik meg, hogy kit miként tudnak eljuttatni az úti céljához.

Szólt arról is, hogy egyelőre kérdéses, indulnak-e az érintett városokba a délutáni járatok. Ha igen, akkor – mivel ott több utas várakozik -, nagyobb gépeket küldenek.

Róna Márta az utasoknak azt javasolta, hogy a járatokról érdeklődjenek a Malév call centerénél, vagy ha utazási irodánál vásárolták a jegyet, akkor az adott cégnél.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.