Bíztató a jövő is, mert a cég megrendelései januári kiszállításra 11 százalékkal magasabbak, mint egy évvel korábban.
Az adózott eredmény 432,3 millió dollár volt az egy évvel korábbi 326,8 milliót követően. Az árbevétel 8 százalékkal 3,9 milliárd dollárra emelkedett, elsősorban azért, mert az Egyesült Államokban 11 százalékkal nőtt a sportcipő értékesítés. Európában 5 százalékkal, az ázsiai-csendes-óceáni térségben 13 százalékkal nőtt az árbevétel.
Ezzel még nehezebbé válhat a nagy versenytárs, a német adidas-Salomon helyzete. A cég célja ugyanis nem titkoltan, hogy felzárkózzon az amerikai piacon a Nike mellé. A német társaság ennek érdekében augusztusban bejelentette, hogy megvásárolja a másik jelentős amerikai gyártót, a Reebokot.
A szegmensben az adidas a második, a Reebok a harmadik helyezett a világpiacon. A sportszerek legnagyobb piaca az Egyesült Államok, ott költik el a világon sportszerekre kiadott évi 33 milliárd dollárnak a felét. A Nikeé jelenleg az amerikai piac 36 százaléka, a Reeboké a 12,2 százaléka és az adidasé a 8,9 százaléka.