Az üzemi eredmény 81,9 millió euróra emelkedett 74,4 millióhoz képest, a forgalom 395 millió euróra bővült 352,3 millióról. A Pumánál 10 százalékos bevétel-növekedést jósoltak az egész évre, javítva a korábbi 5-9 százalékos terven. Egyszersmind 264-274 millió eurós éves adózott eredményt valószínűsítettek az idei évre.
A cég erősíteni kívánja jelenlétét az amerikai és az ázsiai piacokon és akvizíciókkal jelentős mértékben növelni tervezi forgalmát az elkövetkező években. Az öt évre lefektetett vállalati stratégia keretében termékpalettáját kiterjeszti a golf- és autósportra is.
A konszern szigorú feltételek alapján választja ki a megvásárlása szóba jöhető sportfelszerelés és életmód márkákat. A szükséges befektetések nagyságrendjét 500 millió euróra teszi a Puma igazgatótanácsának elnöke Jochen Zeitz. Az elkövetkező öt évben emellett további 500 millió eurót kíván fordítani az osztalék kifizetések fokozatos növelésére és részvény visszavásárlásokra.
Tavaly a Puma AG forgalma több mint 20 százalékkal 1,530 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 1,274 millióról.