Az egy részvényre jutó eredmény 51 centre nőtt a korábbi 8 centről.
A kimagasló eredményt 563 millió dollárt, egy részvényre 38 cent egyszeri tétel segítette, a versenytárs Google-ban volt részesedés eladásából. Az egyszeri tételek nélkül a Yahoo! 13 centet keresett részvényenként, igazolva ezzel az elemzői várakozásokat.
A Yahoo! forgalma 51 százalékkal 1,25 milliárd dollárra nőtt, elmaradva az elemzői várakozásoktól: az Egyesült Államokban 39 százalékos növekedést, – 870 millió dollárra – külföldön 84 százalékos forgalomemelkedést – 383 millió dollárra – tudott felmutatni.
A Yahoo! Inc. a tavalyi utolsó negyedben megötszörözte nyereségét, részben a hirdetési bevételek növekedéséből. Az adózott eredmény 373 millió dollárra, részvényenként 25 centre nőtt az egy évvel azelőtti 75 millió dollárhoz, 5 centhez képest.
A bevétel 62 százalékkal 1,1 milliárd dollárra bővült 664 millióról. A növekedés a Google Inc. keresőrendszerben volt részvényei eladásából is származott, enélkül az eredmény 187 millió dollár, 13 cent lett volna a negyedik negyedévben.
Az idei egész évre 3,565-3,365 milliárd dolláros bevétel várnak a cégnél, többet az átlagosan 3,4 milliárd dolláros elemzői várakozásoknál.