Szombaton reggel az Index adta hírül egy olvasójukra hivatkozva, hogy a Wizz Air frankurti járatának körülbelül 50 utasa nem fér fel a gépre., mert az eredetileg az útvonalon közlekedőnél kisebb gép állt csak rendelkezésre. Az Index beszámolójából az derül ki, hogy a helyszínen meglehetősen kaotikus állapotok alakultak ki és az utasok nem igazán kapták meg a szükséges tájékoztatást azzal kapcsolatban, hogy mi történt és mi vár rájuk addig, amíg nem érkezik új gép, mikor jön a pótlás és hogyan és milyen kártérítést kaphatnak.
Szombatr délutánra, úgy tűnik, egészen magas szintre jutott az ügy, a Mimiszterelnökség ugyanis közleményt juttatott el az MTI-hez, amelybnen közölték, hogy
elfogadhatatlan a Wizz Air légitársaság szombat reggeli Frankfurt-Budapest járatának utasaival szemben tanúsított bánásmód, különösen az állítólagos technikai meghibásodás folytán előállt helyzet légitársaság általi kezelése, az utasok megfelelő tájékoztatásának és alternatív lehetőségek felajánlásának elmulasztása, ezért Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár az arányos jogkövetkezmények megállapítása érdekében fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményez.
(Index, MTI> kiemelt kép: Marjai János/24.hu)